Fandom

SpellForce Wiki

Zachodnia Garda

653strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Blue icon.png
Informacja

Zachodnia Garda intro.png Zachodnia Garda - kraina na zachód od stolicy Królestwa ofiarowana jako lenno Nosicielowi Dusz przez Króla Ulfa w zamian za pomoc w Noamirze oraz przekazanie ostrzeżenia o nadchodzących cieniach. Kraina pozostaje w władaniu Szaikan także w SpellForce 2: Władca Smoków.

Jeżeli Wielka Marchia jest orłem zachodu, to Zachodnia Garda będzie zapewne jej nieopierzonym pisklęciem. Mało który lord wspomina ciepło ten niewielki, znękany wojnami kawałek ziemi o który toczą się nieustające walki i gdzie nie ma żadnego bogactwa.
Ale jak zawsze w przypadku pogardzanych, Zachodnia Garda jest lojalna wobec tych którzy ją pokochają. Szanuj tę ziemię, a nawet w najcięższym okresie wyda ci ziarno, którym nakarmisz najbliższych.
Rudger Storme
Założyciel Zachodniej Gardy
(ekran ładowania Czas Mrocznych Wojen

Zachodnia Garda
Typ wzgórza i równiny
Poziom 9-30
Lokacja Fiara
Mieszkańcy Ludz., Elfy, Kras. [1]
Surowce Srebro, Kamień, Lenya
Portale Siedmiogród
Kamienie
podróży
Krynice Szeptów
Zimowa Marchia
Zachodni Dom
Bariera
Strzeliste Wzgórza (po odnalezieniu kapliczki na północy)

Jako władający Zachodnią Gardą, lokalizację tę można rozbudowywać, wracając do niej wielokrotnie przez całą grę. Wraz z postępami podróży, odblokowywane są nowe miejsca oraz ulepszenia Zachodniej Gardy taki jak muru oraz budynki.

Mieszkańcy Edytuj

Demony Edytuj

Po przybyciu Nosiciela Dusz do krainy, jest ona atakowana przez latające demony. Zostały one przywołane przez kapłana Czerwonego Boga na Wschodzie. Nie da się jednak tam dostać drogą. Aby móc do niego dotrzeć, trzeba odnaleźć kapliczkę na północy Zachodniej Gardy która automatycznie aktywuje nowy kamień podróżniczy.

Nieumarli Edytuj

Na północnym-zachodzie swoją drogę przez zasypaną bramę przekopują ożywieńcy. Po odpowiedniej rozbudowie miasta, wież oraz rekrutacji wojska od rządcy, Nosiciel Dusz dowiaduje się że Zachodnia Garda została najechana przez Nieumarłych. Ich baza jest dosyć dobrze broniona przez wieże podobne do tych u mrocznych elfów, na jej terenie zaś można znaleźć spore zapasy srebra oraz kamienia.

Wolność dla Zachodniej Gardy Edytuj

Po sprzymierzeniu się z Klanami, król Ulf uznaje to za akt zdrady i najeżdża Zachodnią Gardę. Tym razem musi się ona bronić przez królestwem.

Bestie Edytuj

.

Przypisy

  1. Ylia oraz Jandrim Wichromłot po odbiciu ich rodzinnych krain, zaprzyjaźniają się z Nosicielem Dusz i pozostają w Zachodniej Gardzie pomagając przywrócić jej dawny blask.

Więcej w Fandom

Losowa wiki