Fandom

SpellForce Wiki

Wszechogień

653strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Blue icon.png
Informacja

Wszechogień (Praogień ) - czysta moc i esenscja magii, istniała przed powstaniem Eo, obecna jest we wszystkich istotach.

Potężne istoty, a Wszechogień Edytuj

Feniks - istota stworzona z czystego Wszechognia. Jego moc była tak potężna, że był zdolny uzdrowić zniszczony świat, a także unicestwić Magów Kręgu.

Smoki - te potężne istoty, spotkane w SpellForce 2: Władca Smoków, miały moc niszczenia źródeł Wszechognia i przegnania Twórców.

Użytkownicy Edytuj

Pierwszymi, którzy odkryli i umieli wykorzystać potęgę Wszechognia, byli Twórcy. Bali się jednak, że coś przeszkodzi im w panowaniu nad wszelkimi istotami. Z tego powodu zaatakowali Smoki; okazało się, że nie dysponują mocą tak potężną, by je przegnać. Sprowokowane stworzenia zniszczyły miasta Twórców i zabiły większość z nich; reszta umknęła, ukrywając się. Uciekinierzy podzielili się na trzy grupy, z których wywodzą się obecnie Rasy Światła: ci, którzy ukryli się w lasach, to Elfowie; ci, którzy znaleźli schronienie w jaskiniach, to Krasnoludy, a wreszcie ci, którzy zabezpieczyli się przed Smokami, tworząc potężne fortyfikacje, to Ludzie.

Drugimi, którzy nauczyli się wykorzystywać Wszechogień, byli Magowie Kręgu. Mimo potęgi, którą posiedli, w swej chciwości szukali nowych źródeł magii; przełomem było odkrycie tekstów, traktujących o Przywołaniu. Wykorzystując potęgę Wszechognia, rozpętali między sobą wojnę, która wyniszczała świat; za pomocą tej mocy stworzyli armię Wojowników Run. Chcąc zawładnąć nad Pierwotnymi Żywiołami, rozerwali Eo na małe wysepki. Nie pojęli, że tylko Aonir mógł zawładnąć nad taką mocą.

Trzecimi, którzy opanowali moc Wszechognia, byli Odkrywcy. Odnalazłszy pozostałości miasta Twórców, znaleźli sposób, aby zawładnąć tą potęgą.

Więcej w Fandom

Losowa wiki