FANDOM

Blue icon
Informacja
Wilk i smok
Start Farlornowa Nadzieja
Koniec Farlornowa Nadzieja
Lokacje Farlornowa Nadzieja
Nagroda doświadczenie
Równoległa misja
Przez Bruzdę
Cztery odłamki czasu
Feniks

|} Misja główna w Farlornownej Nadziei.

Lokalizacja jest areną starć pomiędzy Czerwonym Legionem, a Wilczarzami o ostatnie zasoby wody w tym rejonie.

Cele misjiEdytuj

  • Pomów z żołnierzami Czerwonego Legionu o obecnej sytuacji.
    • Zniszcz kwaterę główną Wilczarzy
    • Pomów z Sethem
    • Odszukaj sztylet Czerwonego Legionu i dostarcz go Sethowi.
    • Odszukaj Pancerz Wilczej Elity i zanieś go Sethowi.
    • Wkrocz do obozu, gdy tylko Seth zabije Briara.

OpisEdytuj

Pierwsza lokalizacją w której Sługa Run zarządza rasą mroku. Orkowie są bardzo specyficzną rasą, i są silniejsi niż się wydaje o ile jest możliwości ich uzdrawiania (obszarowa). Rasa ta również nie ma budynków przyśpieszających zbiory drewna więc trzeba przemyśleć strategię zanim się ją wykona.

W trakcie oczyszczania okolic w jednym z obozów Wilczarzy znajduje się Seth. Ma on plan jak ugodzić w dumę Wilczarzy i zmusić do ataku ale potrzebuje sztyletu Legionu i zbroi wilczarzy. Najlepiej najpierw oczyścić całą lokalizacje poza głównym obozem za bramą, i dopiero dostarczyć wymagane przez Setha przedmioty. Zaraz po jego ataku Wilcza elita rozpocznie bieg na obozy Czerwonego Legionu. Nie należy im przeszkadzać ponieważ orkowie nie mają z nimi żadnych szans. Najlepiej odsunąć się gdzieś na bok i przeczekać ich atak, na pewno nie wejdą na obozu z monumentem, miną go.

Następnie spokojnie można zaatakować bazę. Jedyną trudnością jest tu spora ilość budynków.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki