Fandom

SpellForce Wiki

Ur

653strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Blue icon.png
Informacja
Ur.jpeg
Ur (Patriarcha)
Płeć Smok
Rasa Smok
Przynależność Szaikanie, sługa Malakaia
Poziom 30
Stan Martwy [1]
Lokacja Shaikur,Ostoja, Stalowe Wybrzeże

Smok pochodzący z królestwa Hyboriańskiego. Po schwytaniu, sługa Janusa Malakaia oraz patriarcha rasy Szaikan. W zamian za ocalenie swojego życia, zobowiązał służyć Malakaiowi.

Historia Edytuj

Ur żył przez wiele lat w samotności wokół ziem królestwa Hyboriańskiego, dopóki nie zobaczył go patrol graniczny. Wtedy to, został wysłany elitarny odział łowców smoków aby go pojmać, co udało się po paru tygodniach. Smok został sprowadzony na dwór królewski, gdzie miał został stracony, lecz został "uratowany" przez Malakaia, który wzbudzał strach na całym dworze nawet w sercu samego króla. Po wykupieniu Ura, Malakai wraz ze swym nowym sługą rozpoczął prace nad potęgą zdolną stawić czoła nawet Bogom!
Mim jednak doszło do realizacji szalonego Malakaia, Król zaczął coś podejrzewać i wygnał obydwu z królestwa. Szukając nowego miejsca dla siebie oraz smoka, Malakai stworzył swą mocą Stalowe Wybrzeże, gdzie rozpoczęli dalsze badania. Tam też odkrył Magię Krwi i powołali do życia rasę Malarów.
Dumny ze swego odkrycia i dzieła, Malakai zaczął popadać w szaleństwo. Pewnego dnia zażądał od Ura by zgromadził cały jego twór i wraz ze smokiem wymaszerował na pustkowie gdzie rzucił wyzwanie Boskim Strażnikom. Rozpętało się prawdziwe piekło Malarowie rzucali się na Bogów, widząc to Ur zaczynał nienawidzić Malakaia za nieumiejętność szanowania życia. Bóg Hirin chroniony przez pozostałych Strażników rzucił się w kierunku alchemika zabijając każdego kto stanął mu na drodze. Gdy zaczął się za bardzo zbliżać do Janusa, Ur rzucił się z całą siłą na Boga chcąc chronić swego pana, lecz błyskawica posłana przez Elen odbiła smoka do miejsca skąd ruszył na Hirina. Bóg śmierci i snów zadał krytyczną ranę szaleńcowi a wszyscy Malarowie w jednej chwili się rozpłynęli. Gdy Strażnicy zniknęli Ur dowlókł się do Malakaia by wysłuchać jego ostatniej prośby. To też nakazał Urowi stworzyć rasę Szaikan. Tak też smok uczynił i w ciele najsilniejszego z nich umieścił duszę Malakaia. Wraz ze swą rasą i swym słabionym/uśpionym panem wyruszył na granice ziem Ludzi i Mrocznych elfów gdzie założyli twierdzę Shaikur.

Rasa ta urosła w liczebność. Lecz szczęście i spokój nie trwały długo. Niedługo po tych wydarzeniach wybuchły Mroczne Wojny. Podczas oblężenia Shaikur Ur pokonany przez Galagatha Pożeracza oraz pojmany przez Sorvinę, która chcąc ocalić siebie, zdobyła wreszcie jego krew śmiertelnie go raniąc.

Po zakończeniu Mrocznych Wojen, Nosiciel Dusz zjednoczył się z Urem i stworzyli nową istotę - ciało Ura pokryte lodem i dusza Nosiciela Dusz. Tak też ta wyjątkowa istota dostała się do Ostoi a tam zwerbowano ją do Smoczej Rady.

Przypisy

  1. Ginie z ręki Sorviny, jego dusza łączy się z duszą Nosiciela Dusz tworząc nową istotę, pomiędzy wydarzeniami z SpellForce 2: Czas Mrocznych Wojen a SpellForce 2: Władca Smoków

Galeria Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki