Fandom

SpellForce Wiki

Szepczące miasto

653strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij

Blue icon.png
Informacja
Szepczące miasto
Start Szept
Koniec Szept
Lokacje Szept
Nagroda doświadczenie, przedmioty
Kolejność
Wcześniej Później
Kurhany Skowytu (misja) Na Boski Mur
Równoległa misja
Maska Beliala (misja)

Misja główna w Szepcie.

Po drodze do monumentu Sługa Run spotyka jeźdźca gryfa Uthara Griffonsteel któremu ożywieńcy zabrali pancerz, miecz oraz gryfa. Uthar przybył zabić Ismaila, który aby przypodobać się Hokanowi zabił rodzinę oraz przyjaciół Uthara.

Cele misjiEdytuj

  • Skorzystaj z portalu za leżem Korshara, aby dostać się do Szeptu.
  • Pomów z wojownikiem stojącym na ścieżce
  • Pojedynek Uthara i Ismaila
    • Odszukaj miecz Uthara
    • Odszukaj pancerz Uthara
    • Odszukaj gryfa i odeślij go do Uthara
    • Wróć do Uthara i pomów z nim
  • Odszukaj grób Hokana
  • Zanieś Hokanowi Maskę Beliala

OpisEdytuj

Lokalizacja ta jest bardzo jałowa, trudno tutaj o zwierzynę łowną, są tylko 2 złoża lenyi oraz bardzo mało drzew. Na mapie znajdują się monumenty elfów oraz krasnoludów. Już od początkowych etapów trzeba rozważnie planować rozbudowę obozu. Najlepiej gdy tylko to możliwe rozbudować kwatery do średnich aby można było wybudować chatę mistrza drwalskiego. Dzięki dwóm takim chatą razem z tartakiem i dwoma chatami leśników nie skończy się wcale drewno, jednocześnie pozostanie go bardzo dużo na rozbudowę reszty obozu. W tym samym czasie krasnoludy powinny zająć się wydobywaniem żelaza oraz produkcją żywności rozbudowane fermy świń w okół magazynów pozwolą w miarę szybko zwiększyć maksymalną ilość wojska, należy się spieszyć ponieważ obóz będzie nieustanie atakowany coraz większymi odziałam szkieletów. Drugie złoże lenyi znajduje się za wąskim przejściem na południu od monumentu lecz jest odkryte, nie ma sensu próbować zbierać lenyię z tego miejsca bez oczyszczania południowej części mapy.

Przed atakami ożywieńców najlepiej zabezpieczyć się wieżami łuczniczymi, jeśli do tej pory pracowali leśnicy oraz mistrzowie drwalscy jest drewna pod dostatkiem.

Gryfa, ożywieńcy przetrzymują na południowym wzgórzu, pancerz posiada dowódca na wschodzie. Miecz Uthara posiada dowódca na północy.

Na zachodzie znajdują się również dobrze pilnowane ruiny, a przed nimi monument bohaterów. Północ może sprawić problemy ze względy na wąskie przejście wiodące w górę.

Po dostarczeniu wszystkiego co zabrano Utharowi, poleci on zaatakować Ismaila. Warto mu pomóc gdyż Ismail ma 30 poziom. Idąc w górę znajdziemy grób Hokana Ashira, a dalej portal do Boskiego Muru.

Więcej w Fandom

Losowa wiki