Fandom

SpellForce Wiki

SpellForce 2: Władca Smoków

653strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Blue icon.png
Informacja
Spellforce 2 Władca Smoków.jpeg
SpellForce 2: Władca Smoków
Producent EA Phenomic
Wydawca JoWooD Entertainment AG
Data wydania 07 kwietnia 2006
18 sierpnia 2006
Gatunek RPG, RTS
Platforma Windows Vista, XP, 2000
Nośnik DVD
Wymagania Pentium 4 3 GHz lub odp. AMD Athlon XP,
512MB RAM (Vista - 1GB), grafika 128 MB RAM (GeForce 6600; Radeon 9200 lub lepsza),
k. muzyczna z DirectX 9.0, 5 GB wolnego miejsca na twardym dysku, napęd DVD x8

O Grze Edytuj

SpellForce: Władca Smoków to kontynuacja SpellForce: Czas Mrocznych Wojen, kontynuacji poprzedniej trylogi SpellForce. Gra podobnie jak jej poprzednie części, łączy w sobie Strategię Czasu Rzeczywistego (RTS) oraz Komputerową grę Fabularną (cRPG). Poza tym dodatkiem do pełnej wersji SpellForce 2: Czas Mrocznych Wojen, zaplanowano również drugi dodatek SpellForce 2: Wiara w Przeznaczenie do tej pory jeszcze nie wydany.

Do gry dodano nowe przedmioty, mapy oraz umiejętności. Bohaterowie mogą rozwijać umiejętności Szaikan a w trakcie gry gracz ma do dyspozycji skokowce oraz ostrza.

Głównym bohaterem jest nowa postać, Runiczny bohater uratowany przez Nosiciela Dusz. Ten, oddając mu swoją krew, przyłączył go do rasy Szaikan.

HistoriaEdytuj

Twórców określa się również mianem dzieci bogów, to oni pierwsi pojawili się na powierzchni Eo, poznali sztuki magiczne i stworzyli z kości naszego świata pierwsze miasta. To właśnie potężnym budowlom i artefaktom zawdzięczają swoją nazwę. Wszystko kształtowali zgodnie ze swymi oczekiwaniami – kamień, szkło, metal, nawet niewidzialne moce myśli i snów. O potędze tych pierwszych ludzi, którzy zasiedlili każdy kontynent świata, nawet dzisiaj świadczą upadłe pomniki wielkości gór, całe równiny zasiane dziwacznymi machinami czy wielkie połacie ziemi skutej magicznym szkłem.

Ilu by jednak wspomnianych mocy Twórcy nie posiedli, to i tak pewnego dnia nadeszła próba, której nie sprostali. Wróg, który ich prześladował i który próbował ich zniszczyć.
Gdy Twórcy zasiedlili już całe Eo i nie zostało już tu dla nich nic do odkrycia, skierowali swój głód wiedzy ku sprawom spoza tego świata. Tak oto odkryli Wszechogień – najpotężniejszą znaną nam moc, esencję magii. Nawet oni nie byli w stanie zrozumieć skutków działania Wszechognia czy całkowicie nad nim zapanować – ich kultura rozpadła się pod wpływem pokusy, jaką stanowiła ta moc a Twórcy stoczyli się w otchłań szaleństwa i walk wewnętrznych. Wtedy ze swych jam wyłoniły się potężne Smoki, które – niczym gniew samego stworzenia – pokonały miasta Twórców, wypędzając z nich niegodziwych. Jedynie bardzo nieliczni umknęli przed gniewem smoków... Niektórzy uciekli w rozległe puszcze Finon Mir, inni do mrocznych jaskiń pod Grimwarg, jeszcze inni skryli się wśród wiecznych lodów Gór Wietrznych, gdzie nie latały żadne smoki. Tam zapomnieli o kulturze i popadli w barbarzyństwo, z upływem czasu coraz bardziej dostosowując się do nowych ojczyzn. Tak to powstały Elfy, które po Twórcach odziedziczyły potęgę umysłu, Krasnoludy z ich rzemiosłem oraz, my, Ludzie, którzy przejęliśmy po nich żądzę władzy i wiedzy niszcząc wszystko inne by osiągnąć cel.
Darius - Przebudzenie Czasu

Więcej w Fandom

Losowa wiki