Fandom

SpellForce Wiki

Siedmiogród

653strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Blue icon.png
Informacja

Siedmiogród intro.png Siedmiogród - stolica Królestwa władana przez Króla Ulfa. Twierdza podzielona jest na wiele dzielnic, min swoją własną dzielnicę mają elfy oraz krasnoludy, handlarze czy rzemieślnicy. Lokalizacja ta jest również bardzo specyficzna ze względu na ilość portali, łączących ją z 6-cioma innymi wyspami.

Królestwo
Ludzie Wielkiej Marchii, Orła Zachodu! Krasnoludy z Gór Środka, z samego serca Fiary! Elfy z Białego Drzewa! Uściśnijmy sobie dłonie!
Podziękujmy ciemnościom, które wykuły ten sojusz w ogniu nienawiści! Z każdym uderzeniem, jakie na nas spadło, stawaliśmy się coraz twardsi! Teraz, gdy płomienie opadły, stal jest zahartowana!
Cokolwiek się stanie, jesteśmy gotowi!

Zjednoczyło nas Światło!
Ijlos Andar o powstaniu Królestwa
(ekran ładowania Czas Mrocznych Wojen)

Siedmiogród
Typ Miasto
Poziom 5-15
Lokacja Fiara
Mieszkańcy Ludz., Elfy, Kras.
Surowce Srebro, Kamień, Lenya
Portale Wodogrzmoty
Zachodnia Garda
Dolna Kraina
Dun Mora
Iglica
Pustynia Tuscari
Kamienie
podróży
Dzielnica rzemieślników

Sojusz Ras Światła Edytuj

Po wielu latach od zjednoczenia się trzech Ras Światła; Ludzi, Elfów oraz krasnoludów, Siedmiogród stał się nie tylko stolicą królestwa ale i domem dla sojuszników ludzi. Elfy oraz krasnoludy mają swoje dzielnice miasta, zarządzane przez ich ambasadorów. I mimo iż sojusz nie niesie za sobą dawne wartości, elfy z Dun Mora oraz krasnoludy z Dolnej Krainy starają się być w dobrych stosunkach z ludźmi a nawet uczestniczyć w życiu miejskim.

Mieszkańcy Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki