Fandom

SpellForce Wiki

Shiel

653strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Share

Blue icon.png
Informacja
Shiel.png
Shiel
Typ Pagórkowaty
Poziom 1-16
Lokacja Northander, Fiara
Mieszkańcy Ludz., Gob., Ork., M. elfy, Rob., Zwierz.
Surowce Kamień, Żelazo, Lenya, Drewno, Jagody
Menhiry 3
Portale Cień Drzew
Liannon
Dzika Przełęcz
Monumenty Bohaterów, Elfów i Ludzi

Shiel - kraina rodu Utrana, którego twierdza znajduje się południu. Prowadzą tutaj portale do Cienia Drzew, Liannon oraz Dzikiej Przełęczy.

Ważne miejsca Edytuj

Forteca rodu Utrana Edytuj

W Shiel znajduje się forteca Utrańczyków, która została przejęta przez Czarną Pięść. Poza Utrańczykami, którzy przybyli z posterunku, mieszkają tam wulfgarscy rolnicy oraz Illirias.

Posterunek Edytuj

Posterunek to miejsce, gdzie Utrańczycy schronili się podczas najazdu Czarnej Pięści. Dowodził nimi kapitan Bahir, ponieważ generał Tynar został otruty. Utrańczycy dostali także wsparcie od rodu Leonidara - dwóch uzdrowicieli. Po oswobodzeniu krainy, większość jej mieszkańców przenosi się do fortecy, tylko niektórzy zostają w obozie.

Gaj Driad Edytuj

Gaj Driad to miejsce, w którym można przywołać driady (trzeba złożyć w nocy ofiarę tysiąca liści lenyi). Przywołanie Driad jest konieczne w celu odbicia portalu.

Otrucie generała Tynara Edytuj

Zdrajca rodu Utrana - Halgard Arvig - otruł generała Tynara. Uzdrowiciele próbowali wyleczyć przywódcę, lecz nie byli w stanie cofnąć działania dziwnej trucizny. Kapitan Bahir wysyła Sługę Run do Shan Muir, uzdrowicielki w Liannon, aby ta zaradziła sprawie. Shan Muir wraz z Sługą Run sporządzają napar z Alfalasu, jedyny taki który może przeciwdziałać truciźnie, stworzonej niegdyś przez krąg.

Mieszkańcy Shiel Edytuj

Czarna Pięść w Shiel Edytuj

Ważniejsi dowódcy Czarnej Pięści:

Pozostali:

W Shiel znajdują się także minotaury i robactwo.

Misje Edytuj

Główna:

Dodatkowe:

Runy i plany Edytuj

Kupiec Ragna Roch posiada chatę leśnika, tartak elfów oraz runę robotnika ludzi poziom 5. Przy portalu do Dzikiej Przełęczy w skrzyniach znajdują się: runa robotnika elfów poziom 5, uzdrowicielka, łuczniczka wiatru, samotnia, dom Łucznictwa, średnie kwatery. Illirias przekazuje Słudze Run chatę zbieracze lenyi.

Więcej w Fandom

Losowa wiki