Fandom

SpellForce Wiki

Sługa Run

653strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Blue icon.png
Informacja
Red icon.png
Ten artykuł wymaga dopracowania.
Jeśli jesteś w stanie, uzupełnij i/lub popraw jego treść.

Sługa Run - runiczny bohater przywołany przez Rohena, główna postać kierowana przez gracza w SpellForce: Zakon Świtu, oraz możliwa do kierowania w kampanii SpellForce: Cień Feniksa.

Okres po Przywołaniu Edytuj

Po Konwokacji (Przywołaniu) która spowodowała rozpad Northanderu (Północna Fiara) na wyspy, mag Kręgu - Rohen Tahir stworzył portale które służą do teleportacji na inne wyspy. Umieścił portale we wszystkich krainach Northanderu, nie robił wyjątków dla demonów czy ożywieńców. Razem z Sartariusem powołał Zakon Świtu - organizację która ma na celu zaprowadzić porządek w całym Eo (świecie SpellForce'a). Po ośmiu latach od Konwokacji przywołał runicznego bohatera - Sługę Run.

Runa Edytuj

Rohen Tahir przekazał Caele wiadomość do Tahiry (prawdopodobnie byłej żony Rohena), by pomogła mu odszukać runę potrzebnej do przywołania Sługi Run. Początkowo nie chciała się zgodzić, ale później mu pomogła. Najpierw odszukała Leva - łucznika i jej przyjaciela który został ciężko ranny. Gdy go uzdrowiła, ten opowiedział jej o orkach Czarnej Pięści którzy go zranili. Powiedział jej by poszła do wojownika Joshui, który z kolei poinformował ją, iż musi skorzystać z monumentu ludzi aby zabić Kronga - orka posiadającego runę. Gdy Tahira zrobiła runę, przybył Rohen. Zabrał runę i powiedział kobiecie, że już nigdy się nie zobaczą.

Przywołanie Sługi Run Edytuj

Rohen przywołał Sługę Run i poinstruował go, iż tym razem nie będzie biernie wykonywał cudzej woli. Powiedział mu także o tym, że Krainy Północy potrzebują obrońcy. Po przybyciu posłańca Rohen ruszył do Dzikiej Przełęczy, w której widziano potwory z czarnej stali. Sługa Run ruszył wraz z posłańcem do Szarogórza, jednej z siedzib Zakonu Świtu, po dalsze instrukcje.

Szarogórze Edytuj

Kierując się do Szarogórza, Sługa Run wraz z posłańcem wpadł na Mrocznego. Zakapturzony Mroczny (ocalały Mag Kręgu) zamroził Sługę Run, a posłańcowi kazał przekazać szkatułkę przywódcom Czarnej Pięści oraz zabić Sługę Run po czym zniknął. Posłaniec zginął z ręki Sługi Run. Randolf Lighthand który widział zajście, opowiedział Słudze Run o obozie goblinów Przełęczy Cieni. Opowiedział także o monumencie ludzi w okolicy z którego może skorzystać Runiczny.

Po dojściu do Domu Zakonnego, Sługa Run porozmawiał z Sartariusem. Sartariusa bardzo zaskoczyła wiadomość o mrocznym a tym bardziej o szkatułce dla przywódców Czarnej Pieści. Wtedy jednak, Dom Zakonny zaatakowali orkowie jaskiniowi. Sartarius przekazał Słudze Run rycerzy zakonnych do obrony miasta. Później dokończyli rozmowę. Sartarius zlecił Słudze Run pierwszą misję w służbie Zakonu. Miał iść do Dzikiej Przełęcz przez Liannon, Eloni, Cień Drzew oraz Shiel by porozmawiać z Rohenem, na temat planów inwazji zamkniętych w szkatułce.

Rozdział I Edytuj

W Liannon Sługa Run porozmawiał z Dariusem, ten mu opowiedział, że Liannon opanowały gobliny. Później Sługa Run porozmawiał z Celen Fell, a ta kazała mu zabić Snarfa. Sługa Run przyniosł sztylet Snarfa i poszedł z leonidarskimi wartownikami do portalu do Eloni. Przy okazji zabił Gnaffa. W Eloni ocalił elfki. W Cieniu Drzew zniszczył wielkie obozy orków i goblinów. W Shiel ocalił ród Utrana. W Dzikiej Przełęczy zabił Brannigana. Później na Lodowych Bagnach porozmawiał z Rohenem. Szkatuła okazała się pusta. Rohen kazał Słudze Run odszukać spadek po Hokanie. Mówił, że przeznaczenie go dopadło. Wtedy pojawił się Mroczny i zabił Rohena.

Rozdział II Edytuj

Sługa Run wrócił do Sartariusa. Ten przekazał mu przepustkę do Północnych Gór Wietrznych. W Płn. Górach Wietrznych spotkał ród Hallita. Marcia opowiedziała mu o ożywieńcach. Po zabiciu Kishana opowiedziała mu o tym, że Hokan Ashir kieruje swoją armią ożywieńców zza grobu w Szepcie. W Południowych Górach Wietrznych okazało się, że Joshua Hallit zdradził krasnoludy zostawiać Hergera na pewną śmierć. Sługa Run porozmawiał z Joshuą. Ten powiedział mu o tym, że Hergera zabił Zyrafyr - smokowiec z Lodowej Marchii. Po zabiciu Zyrafyra Tan krasnoludów dostał hełm Hergera. W Dolinie Szarego Zmierzchu Sługa Run porozmawiał z Uriasem. Ten opowiedział mu o ich sytuacji. O tym, że Hokan Ashir może z nim tylko porozmawiać gdy dostanie maskę Beliala. Musiał także zabić Zihara. Malicor Serpentes przekazał Słudze Run informacje o połówce maski. Tana Songblade przekazała mu połowę maski. Sługa Run wyruszył do Kurhanów Skowytu. Tam fortecę miał najważniejszy sługa Hokana - Korshar Miażdzyciel. Po zabiciu Korshara i wzięciu drugiej połówki maski, Sługa Run wyruszył do Szeptu. W Szepcie Sługa Run przekazał Utharowi Griffonsteel miecz, pancerz oraz gryfa. Ten zabił Ismaila. Sługa Run wyruszył do grobu Hokana. Hokan opowiedział mu o potężnych Ostrzach (stalowych potworach stworzonych przez Hokana) i o ich przywódcy - Kowalu Dusz. Okazało się, że Mroczny ukradł Ostrza Hokana. Powiedział

Więcej w Fandom

Losowa wiki