Fandom

SpellForce Wiki

Przez Cienistą Puszczę

653strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Blue icon.png
Informacja
Przez Cienistą Puszczę
Start Cień Drzew
Koniec Portal do Shiel
Lokacje Cień Drzew
Nagroda doświadczenie, Sygnet Utrana
Kolejność
Wcześniej Później
Leśne bębny Oswobodzenie Shiel

Misja główna w Cieniu Drzew.

Po przejściu przez portal z Eloni do Cienia Drzew, Sługa Run spotyka Sierżanta Einara wraz z żołnierzami rodu Utrana, m.in. Marcusem. Zostali oni oddelegowani ze Shiel aby odciąć zbirów Czarnej Pięści od wsparcia i zaopatrzenia przez które Utrańczycy są stale oblegani w swojej ojczystej krainie. Niestety atak nie udał się, Sierżant Einar pozostał z garstką żołnierzy odcięty od portalu do Shiel, do którego również musi dotrzeć Sługa Run.

Cele misjiEdytuj

  • Porozmawiaj z żołnierzami u podnóża góry
  • Zniszcz obozowiska Czarnej Pięści
    • Zniszcz starą kwaterę główną
    • Zniszcz obóz w pobliżu jeziora
    • Zniszcz bazę zaopatrzeniową
  • Poinformuj Einara
  • Przenieś się przez portal do Shiel

Nagrody Edytuj

OpisEdytuj

Zanim zbiry Czarnej Pięści zorientują się o obecności Runicznego Wojownika, koniecznie trzeba rozbudować obozowisko. Im więcej więcej wojska będzie miał do dyspozycji, tym łatwiej będzie przebić się przez dwa pierwsze obozy.

Na zachód od pierwszego monumentu, nie opuszczając równiny znajduje się małe źródło Arii, ułatwi to produkcję pierwszych kapłanów.

Na teren starej kwatery głównej w skrzyni znajdują się plany Głównej Zbrojowni, dużych kwater, oraz jednostek: zbrojnego i paladyna.

Po całym Cieniu Drzew chodzą bracia Twonk (Zadanie dodatkowe Polowanie na głowy).

Przy drugim monumencie ludzi stoi Sinwen Whiteleaf, ze znalezionych w Cieniu Drzew przedmiotów, (min. posiadanych przez braci Twonk, trolla) stworzyć magiczne przedmioty (zadanie Magiczny Przedmiot). Dodatkowo Sinwen zleca nam uwolnienie sióstr przetrzymywanych przez Ronka i jego orków. Uwaga, nie zawaha się on zabić elfek jeśli mają być one odbite, lepiej więc przed atakiem głównej bazy Czarnej Pięści zająć się tą misją dodatkową (Zakładnicy, za każdą uratowaną elfkę otrzymujemy doświadczenie, mglisty kryształ oraz przyłączy się ona Sługi Run).

Do ostatniego obozu trzeba przebijać się powoli likwidując wszystkie jednostki w przerwach pomiędzy atakami. Ostatecznie po zabiciu trolla - Umuruka - oraz zniszczeniu wszystkich budynków, Cień Drzew jest wolny od Czarnej Pięści.

Einar otworzy kamienną bramę prowadzącą od ojczystej krainy rodu Utrańczyków - Shiel. Przy portalu w dwóch skrzyniach znajdują się: plany budynków elfek: Małe kwatery, Chata drwala, Chata zbieracza, Zbrojownia, Wieża łucznicza, Chata myśliwska, Magazyn żywności oraz plany jednostek: Łowczyni, Gwardzistka, Runa elfich robotników poziom 4, Runa ludzkich robotników poziom 4.

Na południe od bramy idąc górską ścieżką znajdują się szamani oraz przywoływacz, posiadający kredę przywołań potrzebną do dodatkowego zadnia Magiczne artefakty.

Więcej w Fandom

Losowa wiki