Fandom

SpellForce Wiki

Przez Bruzdę

653strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Blue icon.png
Informacja
Przez Bruzdę
Start Bruzda
Koniec Bruzda
Lokacje Bruzda
Nagroda doświadczenie
Równoległa misja
Wilk i smok
Cztery odłamki czasu
Feniks

|} Misja główna na wyspie Bruzda.

Jest to kraina pełna demonów, opanowały one tę lokalizację po tym jak straciły swojego pana Urama Czerwonego. Znajduje się tutaj również Talia Storm - czarodziejka, która chce pokonać Ulathera najpotężniejszego z demonów.

Cele misjiEdytuj

  • Podążaj na wschód przez Bruzdę - za Talią.
  • Wykorzystaj menhir przez komnatą Ulathera
  • Pokonaj Ulathera i uratuj Talię.
  • Odprowadź Talię na zachód
  • Ponownie zapytaj Talię o fragment.

OpisEdytuj

W pierwszej części tej lokalizacji znajduje się monument orków w drugiej trolli.

Jak najszybciej należy rozbudować bazę i gdy tylko armia osiągnie maksymalną liczbę jednostek ruszyć za Talią. Nie warto na tym etapie wchodzić w góry gdyż demony mają znacznie wyższy poziom, z łatwością zdziesiątkują wojska, jest to po prostu strata czasu. Do tej lokalizacji warto jest wrócić później z wyższym poziomem. Po drodze wąwozem są 2 demony z obszarowym czarem Deszcz Ognia, oraz pomniejsi przeciwnicy, dotarcie nie jest specjalnie trudne jeśli konsekwentnie idzie się na przód.

Po walce z Ulatherem z gór ruszą bardzo silne demony w kierunku bazy orków, nie należy się tym przejmować, z tej strony bruzdy znajduje się monument trolli oraz monument bohaterów.

Zanim przeciwnik zniszczy bazę oraz monument orków, najlepiej wysłać wojska orków aby oczyszczały drogę, kiedy w międzyczasie trolle zajmą się rozbudową swojej bazy. Podobnie jak było z z drugiej strony pozostaje przebić się wraz Talią, wstecz do portalu.

W zamian za uratowanie życia Talia przekazuje odłamek oraz ciekawe zaklęcia związane z lodem - Zamieć (Lodowy odpowiednik Deszczu Ognia).

Więcej w Fandom

Losowa wiki