FANDOM

Pakt

Historia Edytuj

Sercem Paktu są Mroczne Elfy, lud boga nocy - Nora, nazywające siebie Norkainami. Ich kultura była od zawsze naznaczona walką dwóch największych kast: wojowników Drakona i czarnoksiężników Archona. Wojownicy kierują się w walce ze Światłem honorem, podczas gdy Archoni są bezlitośni w swej żądzy władzy. Dzięki ambicji swej matki, Sorviny, Toth Lar został wyniesiony do rangi Wielkiego Archona i tak powstała więź z cieniami. Oddał im część siły życiowej swego ludu, a w zamian otrzymał niewidzialnych zabójców. W krótkim czasie wymordowali jego przeciwników z kasty wojowników. Wraz z nimi odszedł honor Norkainów. Mroczne Elfy podźwignęły się jednak z paraliżu spowodowanego przez wewnętrzny konflikt i są gotowe do nowych kampanii.

Nowi sprzymierzeƒcy Norkainów, Cienie, są w swej normalnej postaci niewidzialne i można je dostrzec tylko gdy tego chcą, bądź gdy zadają swej ofierze śmiertelny cios. Wiadomo, że przybyły na Eo z innego świata, ale nikt tak naprawdę nie wie jakie są ich cele i zamierzenia.

Gargulce nie należą tak naprawdę do Paktu. To żądne krwi demony z wewnętrznych kręgów świata, które dzięki magii uzyskały fizyczną postać. Wdzięczne za swe nowe ciała z radością wykorzystują żądzę krwi w niezliczonych bitwach dla swych władców. Rozległa wiedza alchemiczna Srebrnej Dłoni, jaką udało się posiąść Sorvinie, pozwoliła jej włączyć te stwory w szeregi armii Paktu.