Fandom

SpellForce Wiki

Północne Góry Wietrzne

653strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Blue icon.png
Informacja
Widok Północne Góry Wietrzne.png
Północne Góry Wietrzne
Typ Górzysto-roślinny
Poziom 3-12
Lokacja Northander, Fiara
Mieszkańcy Lud., Oż., Rob., Zwierz.
Surowce Lenya, Drewno, Jagody, Żelazo[1]
Menhiry 3
Portale Szarogórze
Dolina Szarego Zmierzchu
Południowe Góry Wietrzne
Monumenty 2 Elfów

Północne Góry Wietrzne (ang. Northern Windwalls, niem. Nördliche Windwallberge) to kraina rodu Hallita należąca do pasma Gór Wietrznych.

Ożywieńcy Hokana Ashira Edytuj

W Północnych Górach Wietrznych ród Hallita (ludzie i krasnoludy) walczył z ożywieńcami Hokana Ashira. Później po zerwaniu więzów krwi, krasnoludy wycofały się do Południowych Gór Wietrznych. Ludzie Lorda Jonira Hallita z trudem odpierali ataki w przełęczy. Gdy Sługa Run przybył do Północnych Gór Wietrznych, Marcia i Jonir Hallit opowiedzieli mu sytuację. Okazało się, że ożywieńcy przechodzą przez portal z Doliny Szarego Zmierzchu, dopóki Kishan istnieje.

Kamienny Zamek Edytuj

Kamienny Zamek to siedziba rodu Hallita znajdująca się na wzgórzu. Otacza ją woda, niedaleko niej znajduje się menhir, droga do portalu do Szarogórza oraz droga prowadząca do przełęczy. Jeśli Sługa Run nie pokona ożywieńców w Przełęczy, przejmą Kamienny Zamek.

Ważne osoby Edytuj

Ważni przeciwnicy Edytuj

Ożywieńcy Edytuj

Inni Edytuj

Misje Edytuj

Główne:

Dodatkowe:

Runy i plany Edytuj

Kupiec posiada chatę leśnika, a przy portalu do Doliny Szarego Zmierzchu jest runa elfów i krasnoludów oraz plany elfów i krasnoludów.

Przypisy

  1. Skradzione przez ożywieńców wozy z żelazem oraz złoże pomiędzy przełęczą a Kamiennym Zamkiem.

Więcej w Fandom

Losowa wiki