Fandom

SpellForce Wiki

Ostra burza

653strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Blue icon.png
Informacja
Ostra burza
Start Południowa Godmarchia
Koniec Południowa Godmarchia
Lokacje Południowa Godmarchia
Nagroda doświadczenie
Kolejność
Wcześniej Później
Koniec Zakonu Do Urgath

Misja główna w Południowej Godmarchii.

Tutaj właśnie przetrzymywany jest Sartarius.

Cele misjiEdytuj

  • Wybuduj ufortyfikowaną bazę i czekaj na Ostrza
  • Szukaj monumentu orka na wschodzie
  • Uwolnij Sartariusa z niewoli Ostrzy.
  • Dalej w Dolinę Nocnego Szeptu

OpisEdytuj

Zaraz po wejściu do krainy portalem znajduje się monument mrocznych elfów. Od początku budowy mamy do dyspozycji wieże czarnoksięstwa oraz zniewalacze. Koszty ich budowy są wysokie jednak są warte swojej ceny. Obok monumentu znajduje się kamień oraz aria.

Można bronić się bezpośrednio przez monumentem albo budując wierze przed trzema wąskimi przejściami na teren monumentu. 3-4 wieże i zniewalacze radzą sobie z jednym ostrzem salwą więc obrona nie jest zbytnio trudna. Kiedy grupa ostrzy ruszy, najlepiej zatrzymać ich między wieżami Sługą Run.

Po obronie zakończonej sukcesem warto poprawić obronę monumentu gdyż Ostrza tak łatwo nie dają za wygraną oraz co jakiś czas będą przychodzić lodowe golemy. Przed rozpoczęciem rozbudowy orków, nieopodal znajdują się złoża kamienia. Można je wykorzystać i w wąskim przejściu do tej bazy wybudować również wieże i zniewalacze.

Do bazy ostrzy nie da się przejść prostą drogą, czarna wieża znajdująca się po drodze zabije każdą jednostkę gracza. Aby dotrzeć do bazy ostrzy trzeba iść na zachód, na około, przez tereny lodowych golemów. Przy okazji można znaleźć dodatkowe złoża żelaza. Przy burzeniu lodowych wież nieoceniony jest tytan orków.

W bazie ostrzy można znaleźć plany mrocznych celów oraz po wydarzeniach w ruinach idąc do portalu runę mrocznych elfów. Craig Un'Shallach ostrzega nas również o niebezpieczeństwach w kolejnej lokalizacji.

Więcej w Fandom

Losowa wiki