Fandom

SpellForce Wiki

Nosiciel Dusz

653strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Blue icon.png
Informacja
Nosiciel Dusz.jpeg
Nosiciel Dusz
Płeć Mężczyzna lub Kobieta
Smok (Władca Smoków)
Rasa Szaikanie, Smok
Przynależność Szaikanie, Rada Ostoi
Poziom 1-30 (Czas Mrocznych Wojen
24->30 (Władca Smoków)
Stan Żywy
Lokacja Shaikur,Zachodnia Garda,Ostoja

Nosiciel Dusz jest postacią kierowaną przez gracza w SpellForce 2: Czas Mrocznych Wojen, należy do Szaikan rasy utworzonej przez połączenie krwi człowieka z krwią Patriarchy Szaikan - smoka Ura.

Nosiciel Dusz jest wyjątkowym Szaikaninem, w jego ciele znajdują się dwie dusze: jego własna oraz Malakaia, potężnego Alchemika który został ukarany przez bogów aby nigdy nie dostąpił zaszczytu dotarcia po śmierci do Rzeki Dusz, tym samym nigdy nie zazna spokoju.

W SpellForce 2: Władca Smoków pojawia się w ciele smoka.

Historia Edytuj

Uwaga dalsza część tego tekstu zawiera jest treść historii przedstawionej w SpellForce 2: Czas Mrocznych Wojen oraz SpellForce 2: Władca Smoków.

Nosiciel dusz w trakcie Mrocznych Wojen wyruszył wraz z Balladyną najpierw do Norimaru a następnie do Wysokiej Marchii by zanieść ostrzeżenie ludom Światła o nadchodzących Cieniach kierowanych przez alchemiczkę Sorvinę. W Norimarze stoczył pierwszą walkę z odradzającym się Kultem Czerwonego Boga oraz z Nieumarłymi. Udał się wraz z Falkmarem, Balladyną i swoimi towarzyszami do głównej siedziby Zakonu Świtu w Wodogrzmotach. Tam też wraz z posiłkami od nowego Wielkiego Mistrza Świtu Marticusa (następca Sartariusa i Uriasa) ruszył do Siedmiogrodu – stolicy Wysokiej Marchii.
W Siedmiogrodzie pomógł zwalczyć plagę pustoszącą Wysoką Marchię oraz zjednoczył ponownie ludy światła pomagając Elfą z Dun Mora oraz Krasnoludą z Dolnej Krainy. W zamian za pomoc udzielonej Królestwu, Nosiciel Dusz otrzymał na własność jako lenno Zachodnią Gardę. Razem z Elfami oraz krasnoludami, wojskami króla Ulfa i wojskiem ródu Urtana, Nosiciel Dusz ruszył odbić Shaikur. Niestety gdy docierają oni do twierdzy bitwa o zamek jest zakończona a graniczny posterunek Norimaru zniszczony. Po przybyciu armii ras światła szybko pokonują lokalne siły Paktu, z pomocą Drzewców odbijają Shaikur.

Wszyscy Szainaknie broniący twierdzy nie żyją, a smok Ur, został uprowadzony przez Sorvinę. W twierdzy nad Nosicielem Dusz przejmuje po raz drugi władzę Malakai, a słudzy Światła tracą do niego zaufanie. Po kłótni Nosiciel Dusz i Balladyna wyruszają szukać wsparcia wśród sług Zaracha - Orków oraz członków Klanów. Tam za wstawiennictwem Orkowego generała Kora wstępuje do Czarnych Kłów należących do Klanów.
Od byłego Runicznego wojownika, Nosicielem Dusz dowiaduje się o pierścieniu który umożliwia widzenie cieni. Mimo iż ostanie krasnoludy zginęły lub opuściły Ognistą Kuźnie, Nosicielowi z pomocą ducha udaje się wykuć Pierścień Cieni. Nie mogąc się już ukrywać, z Nosicielem Dusz konstatuje się Wojownik Cienia podążający za nim. Chce on negocjować, gdyż cienie nie należą do paktu dobrowolnie, w zamian za lustro jest w stanie usunąć się z pola walki.

Po zdobyciu zaufania Orków: Kora i Żelaznego Lorda, Troli oraz Barbarzyńców wyruszają na podbój Dragh Lur stolicy mrocznych elfów. Gdy docierają na miejsce wszystkie Cienie za sprawą Wojownika Cienia wycofują się, a armia zdobywa twierdzę pozbawioną części obrońców.

Na szycie Dragh Lur ponownie nad Nosicielem Dusz przejmuje kontrolę Malakai i wyrzeka się Klanów. Po wycofaniu się Klanów władzę nad ludem Norcain przejmuje Balladyna. Nosiciel Dusz wraz z wojskami Mrocznych elfów ruszają do Shal, gdzie odnajdują konającego Ura oraz Sorvinę. Ta zaskakuje Nosiciela Dusz, i za pomocą jego krwi próbuje przejąć moc krwi Szaikan, wypijając krew nieświadomie przenosi na siebie duszę Janusa Malakaia który ją opętuje, i ucieka.

Po tych wydarzeniach nowym celem Nosiciela Dusz staje się pomszczenie Ura oraz zabicie Malakaia nim ten stanie się zbyt potężny. Bohater kieruje się na Stalowego Wybrzeża. W trakcie drogi, odnajduje zapiski umożliwiające przywołanie gargulców Srebrzystorękiego. Podczas próby dotarcia do laboratoriów Malakaia jest zmuszony walczyć z Siłami światła nieświadomymi że Malakai może pojawić się wewnątrz niezauważony. W trakcie walki pomagają mu rówież Cienie. Ostatecznie po dotarciu do Stalowego Wybrzeża walczy z Malarami, a ostatecznie z samym Malakaiem w ciele Sorviny.

Po zakończeniu Mrocznych Wojen, Nosiciel Dusz jednoczy się z Urem za pomocą Magii Krwi tworząc nową istotę – ciało smoka, pokryte błękitno-lodową łuską, krwi oraz potędze i wiedzy zarówno Nosiciela Dusz i Ura ponownie dwóch dusz w jednym ciele tym razem zjednoczonych. Po przemianie ta wyjątkowa istota udaje się na poszukiwania Ostoi, miejsca życia ostatnich smoków, szukając począwszy od opuszczonych ziem Mrocznych elfów aż po biblioteki Twórców. Gdy ją w końcu odnajduje wstępuje do Rady Ostoi.
Niedługo po tych wydarzeniach wybucha wojna z ożywionym Twórcą, a Nosiciel Dusz za przyzwoleniem Rady, opuszcza Ostoję, wraz z armią Smokowców by pomóc rasie Szaikan, gdzie staje się ich nowym Patriarchą.
Pod koniec wojny z Twórcą, Nosiciel Dusz niszczy wszystkie studnie Wszechognia stworzone przez Twórcę poza jedną.

Więcej w Fandom

Losowa wiki