Fandom

SpellForce Wiki

Na Boski Mur

653strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Share

Blue icon.png
Informacja
Na Boski Mur
Start Boski Mur
Koniec Boski Mur
Lokacje Boski Mur
Nagroda doświadczenie
Kolejność
Wcześniej Później
Szepczące miasto Cztery odłamki czasu
Równoległa misja
Feniks

Misja główna w Boskim Murze, celem przedostania się do Mulandiru.

Boski mur był niegdyś miejscem walki boskich strażników z Fial Darg - Książętami Ciemności - w Wojnie Sześciu Ludów. Później w czasie wojny przywołania stanowił granicę między ziemiami Hokana Ashira oraz Urama Czerwonego.

Cele misjiEdytuj

  • Wypytaj Kerwena o bieżącą sytuację
  • Uwolnij farmerów z rąk najemników.
  • Wspinaczka na Boski Mur
  • Uwolnij skrybę
  • Fragment dzieła sztuki
    • Zabierz fragment z kryjówki
  • Głębiej w Mroczne Krainy

OpisEdytuj

Boski Mur jest lokalizacją ciężko z wielu czynników. Na samym dole Boskiego Muru gdzie znajduje się monument elfów jest tylko małe złoże lenyi oraz kilka drzew przez co na stracie dysponujemy jedynie miejscem na 10 jednostek wojska. W tej lokalizacji można też zapomnieć o lodowych wieżach gdyż złoża lenyi ledwie starczą na produkcje jednostek takich jak łuczniczka wiatru i uzdrowicielka, ew. ulepszenie łuczniczki wiatru.

Na rozbudowę jest mało miejsca, w dodatku trzeba zadbać o drzewa najlepiej tartak + dwie chaty mistrzów drwalskich + dwie chaty leśników gdyż gdy tylko przeciwnik dowie się o obecności Sługi Run zacznie przysyłać kolejne fale zwiadowców. Dzięki drewnu można osłonić się wieżami łuczniczymi na poszczególnych stopniach muru, nie pozwalając Wilczarzom zepchnąć się w tył.

Każda uratowana osada rolników wesprze armię Sługi Run minerałami oraz żywnością, dodatkowo na poziomie drugiego stopnia (licząc że 1 to osada z portalem przez który Sługa Run dotarł do Boskiego Muru) na schód znajduje się mała baza Wilczarzy wraz z krzaczkami jagód.

Dzięki zabezpieczaniu stopni można wycofać się między wieżyczki, w między czasie przeciwnik nadal będzie otrzymywać obrażenia od wież. W ten sposób można dotrzeć do poziomu z starym miastem krasnoludów. Klucz do niego posiada lokalny karczmarz który wyjdzie po oczyszczeniu okolicy przed kamienną bramą z Wilczarzy i wież kuszniczych. Miasto krasnoludów jest już obsadzone budynkami, brakuje tylko specjalistów-krasnoludów których należy oddelegować do budynków aby rozpocząć wydobycie oraz produkcję. Ponieważ krasnoludy produkują żywność z Ferm Świń, w ten sposób powoli można zwiększyć liczebność armii do maksymalnej oraz wesprzeć obecne jednostki obrońcami lub innymi wojownikami krasnoludów które wymagają tylko minerałów dostępnych w nowym mieście.

Dodatkowe monumenty krasnoludów oraz elfów znajdują się na ziemiach Tamiry wraz dodatkowymi surowcami, krzakami jagód oraz złożami lenyi tuż przed lokalną bazą Wilczarzy.

Lokalny skryba Vintus Lannard udzieli Słudze Run informacji o Mulandirze oraz o fragmencie dzieła sztuki, znajdującym się w mieście krasnoludów (zachód) w Boskim Murze. Fragment wymagany jest do ukończenia zadania Cztery odłamki czasu w celu uzyskania Kamienia Feniksa w misji Feniks (misja)

Przy portalu do Mulandiru znajdują się plany Orków: małe kwatery, chata drwala, zagroda dzików, chata rybaka, magazyn żywności, kopalnia, chata szamana, miotacz ognia, namiot zielarza, warsztat płatnerski, chata zbrojmistrza oraz jednostek: Szaman, Zbir, Pikinier.

Więcej w Fandom

Losowa wiki