Fandom

SpellForce Wiki

Maska Beliala

653strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Blue icon.png
Informacja
Maska Beliala
Belial image.png
Maska Beliala
Statystyki
Nazwa Maska Beliala
Dostępny od lvl: Niedostępny
Lokacja Dolina Szarego Zmierzchu
Kurhany Skowytu
Wymagania Niedostępna dla gracza

Maska Beliala - maska, dzięki której Hokan Ashir został przywrócony do życia.

Dwie połówki maski Edytuj

Maska została podzielona na dwie części: prawą i lewą. Jedna część została ukryta w kufrze w fortecy w Dolinie Szarego Zmierzchu. Klucz do tego kufra posiadała Tana Songblade. Ożywieńcy dowiedzieli się o tym, gdyż wcześniej Zihar porwał Malicora Serpentesa, by ten powiedział mu gdzie znajduje się artefakt. Przestraszony człowiek powiedział to, co wie. Obrona fortecy była dodatkowo utrudniona przez zdrajcę, Thurgona Farmira, który zdradził ożywieńcom tajne podziemne przejścia. W końcu Sługa Run uratował Malicora, a ten powiedział mu, jak ma otworzyć kufer. Sługa Run wyruszył do Kurhanów Skowytu, gdzie drugą część maski zdobył Korshar Miażdzyciel, wierny sługa Hokana Ashira. Sługa Run zdobył ją i wyruszył dalej, do Szeptu. Odnalazł tam grób Hokana, który, w zamian za artefakt, przekazał Słudze Run wiedzę o Kamieniu Feniksa oraz o ostrzach.

Quest64.gif Quest81.gif

Ceremonia ożywienia BelialaEdytuj

Hokan Ashir, odzyskawszy moc, dzięki Masce, chciał wezwać Beliala - potężnego półboga. W tym celu ożywił wszystkich Magów Kręgu, którzy mieli pomóc mu odprawić rytuał. Ceremonia została przerwana, gdy Sługa Run przybył na miejsce zdarzenia i uwolnił Feniksa, który zabił Zamaskowanego i ożywionych Magów.

Magowiekreguprzywolujabeliala.jpg

Przywołanie Beliala.

Więcej w Fandom

Losowa wiki