Fandom

SpellForce Wiki

Liannon

653strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Blue icon.png
Informacja
Widok Liannon.png
Liannon
Typ Pagórkowaty
Poziom 1-4
Lokacja Northander, Fiara
Mieszkańcy Lud., Elfy, Gob., Zwierz.
Menhir 1
Portale Szarogórze
Shiel
Eloni
Monument Bohaterów
Mapa
Lianon.jpg
01 - miejsce startu
02 - Darius
03 - Shan Muir, Sunder
04 - portal do Shiel
05 - duchy kopalni
06 - Celen Fell, monument bohaterów
07 - Ortah
08 - obóz Snarfa
09 - portal do Eloni

Liannon - kraina w której na terenie niewielkiej osady mieszkają ludzie z rodu Leonidara. W Liannon jest osada, rzeki, roślinność, zwierzyna oraz wiele wzniesień. Występują również krzewy jagodowe.

Stara kopalnia i Udwin Edytuj

Spellforceaarbrama1.gif

Brama prowadząca do portalu do Eloni.

Mimo iż Liannon jest spokojną krainą ma również swoją niechlubną przeszłość. Niegdyś przybył tu Udwin, bogaty uczony, mieszkający w Talindarze. Wraz z swoimi uczniami i najemnikami, zszedł on do kopalń Liannon gdyż wierzył że doprowadzi go do królestwa demonów. Tam miał uzyskać wiedzę o powstaniu świata, jednak nigdy nie powrócił z kopalni.

Od tamtego czasu, kopalnie zaczęły nawiedzać duchy Horroru z Głębin, Ducha skryby, Ducha zwiadowcy, oraz samego Udwina. Niestety nikt nie był w stanie sobie z nimi poradzić, ostatecznie kopalnie zamknięto.

Pierwszy raz o historii kopalni, Sługa Run dowiaduje się od Broka Dalingara, jednego z podwładnych Porucznik Celen Fell. Celen Fell o lat próbuje oczyścić kopalnie jednak bez powodzenia.

Sługa Run pokonał duchy uczni Udwina, a ich pierścienie przekazał Ortahowi Gelfbeardowi, handlarzowi i kolekcjonerowi przedmiotów sprzed Przywołania. Przekazał mu również runiczną księgę Udwina, którą posiadał duch skryby. Z niej Ortah, wyczytał, że Udwin zszedł do królestwa demonów Braga Gor i nigdy nie powrócił. Poinformował również iż kopalnia może być nawiedzana przez innych uczni oraz najemników Udwina, którzy zginęli w kopalni.

Sługa Run skonfrontował się z samym Udwinem, ostatecznie oczyszczając kopalnie z duchów.

Geografia Edytuj

Na południu Liannon znajduje się portal do Szarogórza oraz obóz bandytów. Na południowym wschodzie znajduje się portal do Shiel, który strzegą dwaj utrańscy strażnicy. Na wschodzie znajduje się kopalnia, a na północnym wschodzie dom rodu Muir. Na północ od osady znajduje się Most Północny [1]. Mostu pilnuje strażnik oraz leonidarski wartownik. W Liannon znajdują się dwie rzeki. Jedna płynie z północy na centralny wschód, druga płynie na południu od osady. W osadzie znajduje się kamień Aonira oraz krzaczki jagód. Na zachodzie dawniej znajdował się obóz Snarfa. Po wyjściu z osady drogą zachodnią znajduje się monument bohaterów i jedyny na wyspie menhir. Nieco dalej znajduje się chata Ortaha Gelfbearda i kupca Leletha, a przy rzece znajduje się chata Tyrgara Brannona. Na północnym zachodzie znajduje zniszczony most oraz portal do Eloni.

Mieszkańcy Liannon Edytuj

Dodatkowo w Liannon jest kilku przywódców goblinów: Kostropaty, Złodziej ryb, Snarf, Gnaff, Burgle Rozpruwacz, Klingzog oraz człowiek, Herszt bandytów.

Misje Edytuj

Główne:

Dodatkowe:

Runy i plany Edytuj

W Liannon runy oraz plany ludzi posiadają Snarf (Chata rybaka, Magazyn żywności, Strzelnica, Strzelec) oraz Gnaff (Świątynia Światła, Kaplica arii, Kapłan).

Przypisy

  1. Słowa Shan Muir.

Więcej w Fandom

Losowa wiki