Fandom

SpellForce Wiki

Księga Przywołania

653strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Blue icon.png
Informacja
Księga Przywołania
Ksiegaprzywolania.gif
Księga Konwokacji
Statystyki
Nazwa Księga Przywołania
Dostępny od lvl: Niedostępne
Lokacja Lodowe Bagna
Wymagania Brak; księgi nie

można użyć.

Księga Przywołania (Konwokacji) - księga traktująca o zjawisku Konwokacji. Została napisana przez Dariusa gdy ten był jeszcze Ereonem. Po jego wygnaniu na ziemię, Darius oddaje księgę Rohenowi.

ZapisEdytuj

Nie wiadomo do końca jakie informacje są opisane w tej księdze; można się jedynie domyślać, że były to wszystkie tajniki Przywołania, gdyż inni Bogowie uznali czyn Ereona za pomoc mieszkańcom Eo i wygnali go na ziemię. W księdze zawarte są prawdopodobnie informacje o tym, dlaczego rytuał nie miał racji bytu, i co stałoby się, gdyby został dokończony.

CiekawostkiEdytuj

  • Księga pojawia się już w pierwszym filmiku; widzimy tam, jak Rohen Tahir po przejściu przez Portal Czasu udaje się do swego przeszłego wcielenia i tłumaczy, że rytuał nie może się udać. Po przejściu gry okazuje się jednak, że Rohen cofa się w czasie, i trzyma tę samą księgę, którą odebrał Słudze Run. Po przejściu przez portal zmienia się w starego człowieka, idącego do swego przeszłego wcielenia; tak więc można spekulować, że Rohen utknął w pętli czasowej, i przeżywał wszystko cały czas: jako młody ściga starego Rohena, który przeszedł przez portal, zabija go, cofa się w czasie, rozumie swój błąd, zostaje zabity przez samego siebie.
  • Rohen przekazuje księgę Słudze Run na Lodowych Bagnach.
  • Mroczny zabiera księgę Słudze Run w Południowej Godmarchii.

Więcej w Fandom

Losowa wiki