Fandom

SpellForce Wiki

Koniec Zakonu

653strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Blue icon.png
Informacja
Koniec Zakonu
Start Lodowe Bagna
Koniec Lodowe Bagna
Lokacje Lodowe Bagna
Nagroda doświadczenie
Kolejność
Wcześniej Później
Kontratak Ostra burza

Misja główna na Lodowych Bagnach.

Prawie wszyscy z zakonu zostali zabici, przeżył jedynie Urias ocalony przez Mrocznego elfa Craiga Un'Shallacha. Sartarius natomiast został pojmany przez ostrza.

Cele misjiEdytuj

OpisEdytuj

Lodowe bagna są podzielone na 2 części, oddzielone wąską drogą w góry. Od wejścia do krainy można spotkać kilka baz ostrzy, monument bohaterów aż do Uriasa. Informuje on Sługę Run o sytuacji, Craig Un'Shallach opisuje również lokalizacje monumentów w południowej Godmarchii - będą potrzebne plany i runa mrocznych elfów.

Plany mrocznych elfów znajdują się na północnych terenach Lodowych Bagien. Tuż u podnóża znajduje się monument orków, na szczycie monument trolli. Trudność może sprawić mała ilość drzew ale można zająć tereny całych południowych Lodowych Bagien.

Po dotarciu drogą w góry:

  • bezpośrednio na północ, znajduje się kilka olbrzymów wraz z najsilniejszym przywódcą, w skrzyni znajdują się plany małych kwater
  • bezpośrednio na południe, między lodowymi golemami jest skrzynia z Onyksową kaplicą

Idąc drogą w góry (na wchód) rozpoczynają się tereny elfów, które nie są pozytywnie nastawione do jakichkolwiek obcych:

  • pomiędzy lodowymi wieżami znajduje się plan kamieniołomu
  • przed bazą elfek plan Zniewalacza
  • w bazie (2 części) Wieża Czarnoksięstwa

Dalej, znajduje się sporo lodowych stworów, które mimo iż nie wyglądają groźnie, mogą okazać się sporym problem i wojsko będzie potrzebować wsparcia. Trzeba je minąć (albo wybić niszcząc fragment żywiołu z który je przywołuje) aby dotrzeć do Zamrożonego, który pilnuje skrzyni z Runą niewolników mrocznych elfów.

Posiadając: Małe kwatery, Onyksowa kaplica, Kamieniołom, Zniewalacz, Wieża czarnoksięstwa oraz Runa niewolników mrocznych elfów, po konsultacji z Craigiem Un'Shallachem można ruszyć do Południowej Godmarchii.

Więcej w Fandom

Losowa wiki