Fandom

SpellForce Wiki

Klany

653strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Blue icon.png
Informacja
Klany.png

Klany Edytuj

Gdy Mroczni zostali pokonani przez Sześć Ludów, ich armie rozpierzchły się, a ocaleni założyli enklawy w całej Fiarze. Gdy Mroczne Elfy założyły nowe imperium o nazwie Lar, a orkowie Szarok zajęli duży lodowiec na północy, orkowie i trolle na wschodzie i południu Fiary nie mieli tyle szczęścia. Z trudem wegetowali w niewielkich wędrownych bandach, uciekając zawsze na sam widok Armii Światła.

Wtedy jednak pojawił się Żelazny Lord, ork. Jako pierwszemu w historii udało mu się zjednoczyć dzikie, południowe klany pod swoją komendą, niejednokrotnie sięgając po topór. Poprowadził je długim marszem wzdłuż Czarnego Wybrzeża, przez równiny nad Morzem Zielonym, aż do Bramy Mieczy. Tam, wśród ruin dawnych zamków Wysokich Elfów, znaleźli schronienie. Spotkali tam również innych wędrowców, plemiona barbarzyńców, które musiały uchodzić ze swych domostw w Górach Środka. Teraz znaleźli się w elfickich ruinach, bez przywódcy i celu. Żelazny Lord przekazał im wiarę w Zaracha spijacza krwi oraz dał im nowy sztandar i cel.

Tak właśnie Żelazny Lord stworzył nowe imperium dla wszystkich plemion Zaracha, szukających nowego domu. Niektóre z nich zachowały swe dawne nazwy i przywódców, ale od tego momentu nosiły symbol Żelaznej Burzy, największego klanu z południa.

Więcej w Fandom

Losowa wiki