Fandom

SpellForce Wiki

Hokan Ashir

653strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Blue icon.png
Informacja
Hokan.jpg
Hokan Ashir
Płeć Mężczyzna
Rasa Człowiek/Nekromanta
Przynależność MK
Poziom 50
Stan Umarły
Lokacja Bez określonej

Hokan Ashir (Zamaskowany) - był jednym z najpotężniejszych Magów Kręgu. Został nieświadomie wskrzeszkony przez Sługę Run w Szepcie, który oddał mu Maskę Beliala w zamian za informacje o Kamieniu Feniksa i Ostrzach. Uznawany za najpotężniejszego nekromantę. Hokan Ashir był kiedyś Zerbitą.

DziałalnośćEdytuj

Tak jak inni Magowie Kręgu pragnął przeprowadzić rytuał Przywołania. Podczas Wojny Przywołania wysyła armię Ostrzy i Nieumarłych przeciwko wojskom Urama Czerwonego. Nawet najpotężniejsze istoty Urama nie mogły się równać z Ostrzami. Kiedy Wojna się zakończyła wszyscy myśleli, że jedynym Magiem Kręgu, który przeżył jest Rohen Tahir. Jednak ten przed śmiercią powiedział swemu Wojownikowi Run, że ten ma szukać Hokana Ashira. W końcu Sługa Run znajduje Ashira, który nie chce przekazać informacji o Kamieniu Feniksa. Runiczny Wojownik zdobywa dla niego Maskę Beliala, dzięki której Nekromanta się wskrzesza.

Fabuła gryEdytuj

W grze SpellForce: Zakoń Świtu mówi Słudze Run gdzie znajduje się Feniks. W dodatku Oddech Zimy pomaga nam, tworząc runy przyzwania. W dodatku Cień Feniksa ujawnia swoje prawdziwe oblicze ożywiając Magów Kręgu za pomocą boskiej krwi Ereona Sprawiedliwego (którym okazuje się Darius). W tym dodatku występuje jako Zamaskowany.

Spór z Raithem CzarnymEdytuj

Hokan Ashir miał spór z Raithem Czarnym.

Władza i MocEdytuj

Hokan jest najsilniejszym nekromantą, zdobył także moce Beliala. Jego sługami są Ostrza i wszelkie istoty Nieumarłe.

Śmierć Edytuj

Uważano, że zginął podczas Przywołania, jednak on pozostał duchem dzięki swoim zdolnościom. Został wskrzeszony przez Sługę Run, który oddał mu Maskę Beliala. Ostatecznie zginął zabity przez Feniksa uwolnionego z Kamienia Feniksa przez Ostrze Cienia.

Główni słudzy Hokana Ashira Edytuj

Grób Hokana Edytuj

Grób Hokana Ashira znajduje się w Szepcie. Pilnuje go Ismail.

Córka Hokana Edytuj

Hokan Ashir posiadał także córkę imieniem Yasha; co prawda nie posiadała takiej mocy jak jej ojciec, lecz była ona na tyle potężna, by wskrzesić i udoskonalić Ostrza.

Grafiki Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki