Fandom

SpellForce Wiki

Hallit

653strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Blue icon.png
Informacja

Hallit - jeden z Pięciu rodów zamieszkujących Northander. Ród ten obejmuje nie tylko ludzi ale również krasnoludy.

W przeciwieństwie do innych rodów, ten jest od początku miał charakterystykę militarną. Obydwie rasy; krasnoludy i ludzie, bronili ziem przed różnymi zewnętrznymi wpływami. Głównym tego powodem jest bliskość Gór Wietrznych do terenów należących do Nekromanty Kręgu Hokana Ashira.

Więzy krwi Edytuj

Przez wiele pokoleń przywódcy rodu Hallit, Ludzi z Północnych Gór Wietrznych oraz Krasnoludów z Południowych Gór Wietrznych byli związani więzami krwi. Każdy nowy przywódca rodu z obu stron przyrzekał lojalność wobec siebie i obietnice walki do końca. W ten sposób w ramię w ramię bronili ziem i spełniali swój obowiązek.

Tradycja była kontynuowana aż do pokolenia Joshuy oraz Hergera. W czasie walki młodych książąt ze smokiem Zyrafyrem, Joshua widząc siłę smokowca uciekł z pola walki. Herger wraz z wojskami z obu stron zginęli podczas tego starcia. Przez tchórzostwo Joshuy, krasnoludy zerwały kontakt z ludźmi, oraz wycofały się do swojej twierdzy - Wietrznej Jamy. W ten sposób ludzie z Północnych Gór Wietrznych zostali opuszczeni w walce z nieumarłymi przychodzącymi z Doliny Szarego Zmierzchu.

Dopiero Sługa Run przywołany przez Rohena pomógł Joshui pomścić Hergera, zabijając Zyrafyra, oraz przekazując Joshui hełm Hergera aby ten mógł go oddać Tanowi udowadniając pomstę.

Członkowie rodu Edytuj

Ludzie Edytuj

Krasnoludy Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki