Fandom

SpellForce Wiki

Dun Mora

653strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Blue icon.png
Informacja

Dun Mora intro.png Dun Mora - zatopiona w bagnach i zniszczona atakami demonów, dawna forteca elfów, nadal zamieszkiwana przez nie same. Zesłanie demonów traktowane jest przez elfy jako próbę Elen. Dzielnie broniąc ruin nieraz przypłacają to życiem, jednak traktują ten obowiązek jako święty. Wojowniczki z Dun Mora nadal uznają więź porozumienia jaka łączy je z Królestwem w przeciwieństwie do innych elfów które odcięły się od ludzi i innych ras. Poza demonami tereny bagien nawiedzają żywiołaki oraz duchy poległych wojowniczek. Pomimo dużej ilości surowców otwartość terenów powoduje że trzeba ich stale bronić.

Dun Mora
Typ Bagna
Poziom 13-x
Lokacja Fiara
Mieszkańcy Elfy, Demony, Żyw.
Surowce Srebro, Kamień, Lenya
Portale Siedmiogród
Kamienie
podróży
Wewnętrzne Miasto
Obozowisko
Mokradła Demonów

Mieszkańcy Edytuj

Ataki demonów Edytuj

Elfy z Dun Mora są stale atakowane przez demony przechodzące przez wrota demonów na północy. Co cykl demony przychodzą i żywią się ich energią życiową. Jakby tego było mało fortecę nawiedzają duchy poległych wojowniczek które nie chcą odejść Do Rzeki Dusz, pozbawiając żywe elfy chęci do walki.

Ciekawostki Edytuj

  • Łącznie z wojowniczkami które przyłączą się do gracza po odesłaniu nawiedzających je dusz do Rzeki Dusz, można dysponować 112 jednostkami.

Więcej w Fandom

Losowa wiki