Fandom

SpellForce Wiki

Dolina Szarego Zmierzchu (misja)

653strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Blue icon.png
Informacja
Dolina Szarego Zmierzchu (misja)
Start Północne Góry Wietrzne
Koniec Południowe Góry Wietrzne
Lokacje Północne Góry Wietrzne, Południowe Góry Wietrzne
Nagroda doświadczenie, przedmioty
Kolejność
Wcześniej Później
Marcia (misja) Pogranicze w ogniu

Misja główna w Południowych Górach Wietrznych.

Pomiędzy rodem Hallita, krasnoludami a ludźmi, od wieków panował przyjaźń oraz więzy krwi przywódców rodu. Niestety młody następca Lorda Jonira Hallit, jego syn Joshua Hallit w obliczu walki stchórzył pozostawiając swojego brata krwi Hergera, w Lodowej Marchii na pewną śmierć z łap smokowca.

Cele misjiEdytuj

  • Udaj się do południowego łańcucha Gór Wietrznych
    • Otwórz bramę na południowym zachodzie i przejdź przez portal
  • Pomów o tym ze Skarvigiem z krasnoludzkiego miasta
  • Spróbuj przekonać Skelda do otworzenia bramy na wschodzie
  • Na wschód przez Lodową Marchię
    • Drugie przeznaczenie
      • Poszukaj Joshui na południe od wioski krasnoludów
      • Idź z Joshuą do strażnika i nakaż otwarcie bramy
      • Odszukaj i pokonaj małego smoka
      • Daj hełm Joshui lub zanieś go Skeldowi
  • Dalej do Doliny Szarego Zmierzchu

OpisEdytuj

Po mapie Południowych Górach Wietrznych w całości porusza się tylko Sługa Run wraz z bohaterami przywołanymi z monumentu bohaterów.

Na mapie są 2 monumenty, jeden zaraz koło portalu, drugi w połowie drogi przez Lodową Marchię. Maksymalnie na południu od portalu porusza się olbrzym Hörgr (misja dodatkowa Duże zwierzę) którego nie powinno się pokonać bez wykonania dodatkowej misji. Idąc drogą na południe od portalu, znajdują się strażnicy miasta krasnoludów, idąc drogą między kolumnami na wschód docieramy do Wietrznej Jamy, miasta krasnoludów. Nikt nie będzie chciał rozmawiać z Sługą Run do póki Skarvig Ironbeard nie poświadczy za niego.

Przywódca krasnoludów Skeld mimo tchórzowskiego zachowania Joshui nie czuje urazy do wszystkich ludzi, jest w stanie odnowić więzy krwi tylko po pomszczeniu śmieci swojego syna. Albo zemsty na potworze który go zabił albo tchórzowi który go zostawił na śmierć. Po przekonaniu go, pozwala przejść Słudze Run do Lodowej Marchii z Joshuą aby dokonać zemsty na małym smoku.

Joshua stoi niedaleko bramy do Lodowej Marchii. Na terenach Marchii grasuje sporo podejrzanych ras mroku dziko żyjących na tych terenach. Najczęściej spotykane są mroczne elfy: Nekromanci, Czarodzieje, Skrytobójcy. Nekromanci przywołują szkielety, lecz gdy pokona się nekromantę, wszystkie jego szkielety zostają pokonane razem z nim.

Celem zadania jest zabicie smokowca, oraz przebicie się do portalu. Oba cele znajdują się na szczycie góry, jednak aby wykonać zadanie Duże zwierzę (wszystkie zioła) trzeba zwiedzić całą mapę, przy okazji znajdując w ruinach miasta na południowy-wschód runę elfów poziom 7.

Nie ma znaczenia czy Sługa Run odniesie osobiście hełm syna Skelda czy odda go Joshui w nagrodę otrzyma plany krasnoludów: kopalni, warsztatu płatnerskiego oraz strażnika.

Więcej w Fandom

Losowa wiki