Fandom

SpellForce Wiki

Dolina Sharrow

653strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Blue icon.png
Informacja
Dolina Sharrow
Typ Zróżnicowane wzgórza
Poziom
Lokacja Northander, Fiara
Mieszkańcy Ost., Ogry
Surowce Kamień, Żelazo, Ks. srebro, Aria, Lenya, Drewno
Menhiry 3
Portale zewnętrzne:
Żywy Las
4 wewnętrzne:
Mokradła - Równiny
Równiny - Obsydianowa Góra
Monumenty 8
Mrocznych elfów
Trolli
Orków
Elfów
Krasnoludów
Ludzi
2 Bohaterów

Dolina Sharrow - ostatnia kraina SpellForce: Zakon Świtu, baza główna Ostrzy. Na polecenie Mrocznego krainą rządzi Kowal Dusz.

Kraina ma bardzo skomplikowaną budowę, podczas jej zdobywania, każdy stopień wymaga przejścia przez wewnętrzny portal i traktowany jest jak inna lokalizacja (osobno liczone są surowce i ulepszenia). Bram do portali pilnują dowódcy posiadający części kluczy umożliwiających ich otwarcie.

Pierwszy stopień Edytuj

Do dyspozycji Sługa Run ma trzy rasy mroku, Mroczne elfy, Orków i Trolle. Południe znajduje się gniazdo smoków a na wschód przed bramami 2 gniazda Ostrzy. Trzy fragmenty "klucza" pozwalają na przejście na drugi stopień.

Drugi stopień Edytuj

Tym razem Sługa Run Run może wykorzystać monumenty ras światła: Elfów, Krasnoludów oraz Ludzi. Baza atakowana jest przez ostrza z północy oraz duchy z południa. Kolejna brama wymaga również odnalezienia części klucza do jej otwarcia. Wszelkie ulepszenia zwiększające maksymalną liczebność armii czy surowce nie są liczone z pierwszego stopnia.

Trzeci stopień Edytuj

Po ostatnim stopniu Sługa Run porusza się wyłącznie z bohaterami przywołanymi z monumentu nieopodal portalu. Oprócz atakujących ostrzy, trzeba przebijać się również przez ogry oraz samobójczych Lodomiotów Ostrzy.
Po drodze trzeba również zebrać części klucza do otwarcia bramy głównej bazy ostrzy. Wewnątrz niej znajduje się Kowal Dusz. Na południe od niego znajduje się monument bohaterów ułatwiający przywołanie poległych towarzyszy.

Kowal Dusz Edytuj

Kowal Dusz jest wspierany przez Mroczne kryształy stojące z obu stron, w pierwszej kolejności należy je zniszczyć przez atakowaniem Kowala, inaczej zabicie go będzie niemożliwe.
Kowal Dusz dzięki mocy Mrocznych Kryształów jaką już posiadł może odrodzić się z każdego z nich (2 razy) przed rzeczywistym zabiciem go. Trzecie podejście zabije Kowala i ujawni tożsamość Mrocznego.

Wrogowie Edytuj

Misje Edytuj

Główne:

Więcej w Fandom

Losowa wiki