Fandom

SpellForce Wiki

Do Urgath

653strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Blue icon.png
Informacja
Do Urgath
Start Dolina Nocnego Szeptu
Koniec Dolina Nocnego Szeptu
Lokacje Dolina Nocnego Szeptu
Nagroda doświadczenie
Kolejność
Wcześniej Później
Ostra burza Żywy Las

Misja główna w Dolinie Nocnego Szeptu.

Portalu do Żywego Lasu bronią potężne czarne wieże Ostrzy, nie ma możliwości przebicia się przez nie bez pomocy mrocznych elfów.

Cele misjiEdytuj

  • Udaj się na południe, do fortecy mrocznych elfów
  • Zbierz siedem kryształów arii od irvishów i zanieś je Shain.
  • Opanuj monumenty z pomocą armii mrocznych elfów
  • Uwolnij Archonta z bazy Kitharów.
  • Za pomocą ochronnego zaklęcia Archonta przedostań się do Żywego Lasu

OpisEdytuj

Aby przedostać się do fortecy mrocznych elfów trzeba przejść tereny górskie. Należy omijać zielone rośliny leżące na ścieżkach, ich trucizna zabija w podobnym tempie do czarnych wież - błyskawicznie. Przy okazji tereny te patrolują Ostrza.

Po drodze do fortecy, po minięciu menhiru warto zacząć polować na "irvish" (prawdopodobnie duchy smoków) które mają przy sobie kryształy arii. Shain dowódca fortecy mrocznych elfów pomoże nam w zamian za siedem takich kryształów które pomogą uzupełnić mu braki arii.

Razem z jednostkami przekazanymi przez Shaina, należy udać się na południowy-wschód do monumentu mrocznych elfów. Po drodze znajduje się również monument bohaterów, lecz jest trudny do utrzymania na dłuższą metę (przynajmniej na początkowym etapie). Powyżej monumentu mrocznych elfów znajduje się również monument trolli.

Idąc wyżej szybko można napotkać Kitharów (wojowników-tygrysów) warto więc zabezpieczyć się przed ich atakiem, zarówno od północy jak i zachodu wieżami czarnoksięstwa oraz zniewalaczami. Celem w tej lokalizacji jest Archonta przetrzymywanego w obozie na północy przez Kitharów. W zamian za uratowanie (mimo że jest dla nas wrogo nastawiony) pomoże przejść przez strefę czarnych wież. Przed odebraniem ochrony należy oczyścić mapę gdyż jego zaklęcie działa tylko tyle czasu, ile potrzeba na dojście do portalu bez zatrzymywania się, czy zmieniania trasy.

Więcej w Fandom

Losowa wiki