Fandom

SpellForce Wiki

Darius Servil

653strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij
Blue icon.png
Informacja
Darius.jpg
Darius Servil
Płeć Mężczyzna
Rasa Człowiek/Bóg
Przynależność Bóg
Poziom Brak danych[1]
Stan Żywy
Lokacja Brak określonej

Darius Servil - mieszkaniec Liannon, najmądrzejszy człowiek na Eo, przyjaciel Rohena, w rzeczywistości bóg Ereon (zwany też Ereonirem Sprawiedliwym)wygnany na ziemię; zakochany w Driadzie z Gaju Driad. Darius jest związany z głównymi wątkami gry w SpellForce: Zakon Świtu i SpellForce: Cień Feniksa.

EreonEdytuj

Ereon.PNG

Eleonir Sprawiedliwy

Aonir Wędrowiec powiedział Ereonowi: "I wreszcie ty, Ereonie, będziesz strażnikiem ich wiedzy. Ponieważ to nauka, doświadczenie i magia zapewnią ludom świata lepszą przyszłość. Będziesz zapisywać całą ich wiedzę w księgach, abym u kresu czasów mógł poznać dzieje mojego stworzenia."

Darius był niegdyś jednym z bogów - Ereonem, patronem mądrości i sprawiedliwości. Aonir nauczał swoje dzieci, że nie mogą one bezpośrednio ingerować w ludzkie sprawy. Ereon nie posłuchał go i pomógł ludom światła w walce podczas Przywołania, a także napisał Księgę o Przywołaniu. Po zejściu na ziemię przekazał ją Rohenowi i dał mu moc potrzebną do stworzenia portali.

KartografEdytuj

Darius jest najmądrzejszym człowiekiem na ziemi, a także kartografem i tłumaczem starożytnych ksiąg.

MiłośćEdytuj

Darius, jeszcze jako Ereon, zakochał się w pewnej driadzie. Było to nie w smak innym bogom, którzy za karę uwięzili ją w Gaju Driad. Darius spotyka się z nią w dodatku SpellForce: Cień Feniksa.

Cień FeniksaEdytuj

W dodatku Darius próbuje powstrzymać Hokana, jednak zostaje schwytany. Nekromanta używa jego krwi do wskrzeszenia Magów Kręgu.

Misje z DariusemEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • W dodatku Cień Feniksa istnieje duch Dariusa, który ma 30 poziom (Wybrzeże Czarnowody). (Patrz obrazek poniżej).
  • Podobno Darius pisał księgę o mieszkańcach Liannon[2].
Dariusservil.jpg
Darius.png

Zakrwawiony Darius (po torturach Zamaskowanego).

Artykuł w innych Wikiach Edytuj

Darius Servil w angielskiej Wikii

Przypisy

  1. W dodatku SpellForce: Cień Feniksa istnieje duch Dariusa, mający poziom 30.
  2. Słowa Barta Boggelsena.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki