Fandom

SpellForce Wiki

Craig Un'Shallach

653strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Share

Blue icon.png
Informacja
Craig Un'Shallach.jpeg
Craig Un'Shallach
Płeć Mężczyzna
Rasa Mroczny elf
Przynależność Drakon mrocznych elfów
Stan Martwy[1]
Lokacja Brak danych

Craig Un'Shallach - mistrz miecza mrocznych elfów, drakon. Miał córkę zwaną Nocną Pieśnią, znaną również jako Balladyna w SpellForce 2.

Wygnany z Mrocznych Krain Nordanu za wystąpienia przeciw bezwględnemu mordowaniu bezbronnych przedstawicieli ras światła. Uważał, że w walce należy unosić się honorem. W niewiadomy sposób przedostał się na kontynent Xu, gdzie został uwięziony przez Ostrza w Czarnej Dżungli. Uratował go wtedy Sługa Run, który wkrótce pokonał Beliala. Po przedostaniu się do Złotego Miasta, stolicy Cesarstwa na kontynencie Xu i ruszył na północ. Objął wtedy władzę nad wszystkimi mrocznymi elfami dzięki tzw. "Pieczęci Norcainów", która stawiała go ponad innych pretendentów do zwierzchnictwa nad "dziećmi Nora". Pieczęć tą otrzymał prawdopodobnie od tego samego Sługi Run, który uratował go w dżungli.

Został zabity przez Sorvinę w czasie szturmu na oblężoną twierdzę graniczną Dragh Lur w czasie schizmy wśród mrocznych elfów, wygranej przez czarnoksiężników, którzy sprzymierzyli się z Cieniami. Dzięki posłaniu Balladyny na Żelazowe Pola zapobiegł niespodziewanemu atakowi Paktu na ludzi i prawdopodobnie uratował ludy światła przed zagładą.

Przypisy

  1. Zostaje zabity w prologu SpellForce 2: Czas Mrocznych Wojen przez Sorvinę

Więcej w Fandom

Losowa wiki