Fandom

SpellForce Wiki

Bruzda

653strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Blue icon.png
Informacja
Bruzda
Typ Górzysty
Poziom 12-25
Lokacja Northander, Fiara
Mieszkańcy Dem., Zwierz.
Surowce Kamień, Żelazo, Lenya, Drewno
Menhiry 2
Portal Mulandir
Monumenty Bohaterów, Orków i Trolli

Bruzda (ang. The Rift, niem. Der Spalt) to kraina którą rządził Uram Czerwony. Po jego śmierci, władcą Bruzdy został Ulather. Nazwa lokalizacji pochodzi od przejścia w kształcie głębokiej bruzdy w pasie otaczających gór.

Teren wyspy oraz surowce Edytuj

Na terenie Bruzdy jest dużo jałowej i wulkanicznej ziemi. Na zachodzie i wchodzie znajdują się niewielkie obszary porośnięte roślinnością oraz woda.

Talia Storm, Ulather i Sługa Run Edytuj

Po przybyciu do Bruzdy, Sługa Run zastaje przy portalu Talię Storm posiadaczkę jednego z fragmentów dzieła, potrzebnego do wymiany za Kamień Feniksa. Czarodziejka odmawia oddania Odłamek Zimowej Ciszy i informuje Sługę Run o swoich zamiarach pokonania Ulathera, jednocześnie ostrzegając go przed gniazdami demonów w górach.
Później, po dogonieniu czarodziejki przed bramami do Ulathera, nakazuje trzymać się z tyłu i nie wtrącać podczas walki z nim.
Niestety Talia przecenia swoją moc i zostaje zamknięta przez demona w magicznej klatce utrzymując się przy życiu resztkami sił. Sługa Run zabija Ulathera tym samym uwalnia czarodziejkę z pułapki oraz pomaga dotrzeć jej do portalu. W zamian za uratowanie życia, Talia dziękuje Słudze Run za pomoc, przekazując Odłamek Zimowej Ciszy oraz zaawansowane zaklęcia.

Ważniejsi wrogowie Edytuj

Inni wrogowie Edytuj

Runy i plany Edytuj

Przy portalu do Mulandiru znajdują się skrzynie z planami trolli i orków. Skrzynie można otworzyć małym czerwonym kluczykiem należącym do Ulathera.

Ciekawostki Edytuj

  • Wielu graczy twierdzi, że Bruzdy nie można "wyczyścić" z potworów. Jest to jednak możliwe (lecz bardzo trudne), gdyż potwory wychodzą z wrót demonów. Najlepiej jest powrócić do tej lokalizacji później.
  • W języku polskim bruzda oznacza rowek w ziemi wykonany narzędziem rolniczym, podłużne zagłębienie na jakiejś powierzchni oraz głęboką zmarszczkę na twarzy.

Więcej w Fandom

Losowa wiki